17 Şubat 2011 Perşembe

Anıtkabir Romen Rakamıyla Kaç



Umutta "mut" varsa, umutsuzlukta da "umut" vardan yola çıkarak gribin "gri" kökünü sokuyorum gözüme gözüme.. 2011'in trendi olan keçi gribi hastalığına popomla gülmemden mi kaynaklıdır bilmiyorum kuvvetle muhtemel yakalandığım grip kendileri oluyor lakin gözünü seveyim kı*ınızdan hastalık uydurmayın sıradaki nedir; Kaplumbağa? Kaoala? Johnny Depp gribine kadar gidecekse bu memnuniyetle! Vatevır. Kafeye bağlayacağım nokta ise hm.. Rana evet Rana. Rana geçen ki blog üzerinden *kendi rızasıyla ve dış baskılardan etkilenmeden" bana araba almak adına ilk adımı attı! Gözlerimi dolduran bu davranışını ilk geldiğinde ona birayı 2,5 liraya satmakla karşılık vermek istiyorum,,,

"balkonlarınız çok yüksek sizin,baş döndürüyor
dünya pek alçak bir yer olacak yakında öyle görünüyor"


Etenşın!
23 Sakinleri;;

1- bana çorba yapın(hala brokoli çorbasında ısrarcıyım!)
2- kuzu yerine bilumum sebze çevirin,
3- dreamersın önüne koymayı hedeflediğim led ışıklı "yirmi üc
is here" alt metinli tabelanın şekil ve şemaliyle ilgili tüm önerilere açığız,
4- babam an itibariyle recep isimli bir vatandaş ile telefon konuşması yapıyor; "sevgilim (ben tabi) ile birlikteyiz Recepcim, sarmaş dolaş hasret gideriyoruz (ben gördüğünüz üzere bilgisaar başındayım) o da seni çok özlemiş Recep (tanısa özler belki ama kim) çok selamı var (enough is enough, hayır tanımadığım bir adam ve babamın tek ortak noktasının ben olmasına üzülmeli miyim bilemedim)
5- ilkokuldan ismini vermeyeyim bir arkadaşımın ezogelin çorbasına benzediğini size nasıl inandırsam bilemedim. İnanın ama lütfen.
6- Sinan Eskişehir'e döndü ve bundan dolayı mutsuzum. Emre! bu mutsuzluğumu gidermek adına bana yine macaron alır mısın lütfen!! Nolur nolur nolur! (mümkünse limonlu)
7- E.A. adlı vatandaş geçen yazı da kendine E.A. yazıldığı için ne bu ayol ben tecavüzcü müyüm tepkisi verip beni çok güldürmüştü, her bir yazı da bir kuple bilgi vermek istiyorum aslında seninle ilgili ama tek cümlede ifşa yok inşa neydi be işte belli olacağın için çıkmazlardayım. o biiiiirrr bira sever, o biiiirr malt dinler, o biiiirr winston box içer, o bir ki üç dört e ray ak ya ma ner!! (ponponcu kızlar çevresini sarar)
7'- E.A adlı şahsiyete; bu üç maddeden ibaret olduğunu düşünen arkadaşım parantez içinde canımsın, cananımsın!
8- tedirgin tedirgin yazıyorum kusura bakmayın kulağım kapıda sabah hasliyle açız, e poğaça bekliyorum üstünüze afiyet ondan kendimi veremediğim yazıya. Tamam toparlanacağım. Hah geldi.
9- E.E. adlı gencin çektiği kafe fotoğraflarını face de ne zaman göreceğiz ben de merakla bekliyorum.
10- işe girerken terfi etme ihtimalin var diye kandırılan Y.S. adlı vatandaşın kandırılmaktan öte henüz işe başlayalı 5 gün olmuşken başka bir şubeye denetimci olarak gönderilmesindeki terfi hızını sorgularken çekirdek çıtlamak istedim! Vay arkadaş!
11- Madem kafe sakinlerinden girdik öyle devam edelim; S.M. adlı şahsiyetin (aka "the fail man") sürpriz çıka gelişleri ve bitmek bilmez enerjisi beni benden alıyor, gribinin azalmış hatta bitmiş olduğunu umuyor bitmediyse seninle çorbamı paylaşabileceğimi buradan duyuruyorum!
12- Cek, çorba iki oldu (:
13- Babam uyumazkende horlayabiliyor, şöyle ki horlama sesiyle babama dönüp baktığımda göz göze geldikten sonra hızla gözlerimi ekrana geri yapıştırdım! keypeks falan mı. Fail.
14- Arka fonda yaz yaz yaz çalsa giderdi şu an ha, yaz babam yaz..
15- izdivaç-ı yirmiüç adlı bir tv programı yapacağım, kafedeki tüm çiftleri götüreceğim oraya, kafedeki çiftlerden mazlum bekarlar çıkınca bile çiftlerin sayısı daha çok oluyor düşünün kalabalığı! Referandum oylamalarında da çift olarak oy verdiklerini düşünmeden edemiyorum! (kendisi çift olamadığından etrafındaki çiftlere bok atan mazlum çiftçi)
16- gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
17- 2 gün önce bir abi geldi tam kapatırken, kapatıyorduk ama hadi yarım saat otur dedik. Aşağıdaki K dergilerini gördüm geçen gelişimde okumak için gelmiştim, (bre saat 12ye doğru mu geldi aklına, rüyalarda buluşuruz) iyi peki buyrun. Kahve istedi indim vermeye. Kahveyi tabi. BEn burayı tostçu sanıyordum geldim ve çok beğendim az daha reklam afiş falan dedi. Çok sevindirici birşey bu herif zaten biliyor artık ama istiyor ki hani başkaları da bulabilsen yay lan çevrene beni uğraştıracağına demedim. Tost da yapıyoruz diye saçma birşey çıktı ağzımdan. Hani tostçu sanarak çok yanılmadınıza mı getirmek istedim ne. Dilerim son gelişi olmaz.)
18- yeryüzünde sizin kadar yalnızım.
19- dün kafeyi köşe bucak silen, bana bu denli katlanan - kafeye ve bana kattığı artıları için Y. B. adlı süper kahramana buradan teşekkürü bir borç bilir gözlerinden öper yanaklarını ısırırım!
20- Kahvaltı sonrası sigara paha biçilemez! (Mastercard)
21- Son 2, bahsetmediğim kimler kaldı; E. B. K the sahlep yakalayıcısı, onunla ilgili son zamanlarda pek bir gelişme , yok gelişme olmadı, son dakika gelişimi mi bu da olmadı ;(anladığınızı düşünüyorum) olmadı gelişmesi hah! buldum. Nicholas Cage'e benzediğini iddiaa etmesini yazmadan noktalamak istiyorum!
22- Cuma ile ilgili more detail ve/veya ayrıntılı bilgi için cumayı bekleyin. Ben de henüz bilmiyorum.
23- it s the final countdown. Evet. Bitti.


"Balkonlarınız çok yüksek sizin baş döndürüyor,
dünya pek alçak bir yer olacak yakında, öyle görünüyor." B.K.


23.

1 yorum:

  1. Seyir defterine bayildim...

    Not: o yuvarlak tatlilari ben almamistim ilk defa o gun tanismistim kendileriyle ama alirim sana limonlusu sari olur illaki di mi :)

    Imza: u make me sick!

    YanıtlaSil