1 Şubat 2011 Salı

Kuru Mesaja Okey Şarkısı

Neye göre yeni, neye göre moda bilemeyeceğim lakin yeni moda okeydir efendim. O'su uzayıp giden oooookey değil kısa ve net "okey" dir. En az ve fazla değil sadece dört kişiyle oynanan bu mahluk evde tek başınıza ve okey kriziniz geldiğinde kapşonunuzu başınıza örtüp boynunuzu bükmenize ve karşı apartmana taşınan yeni komşularınıza hülyalı bakışlar atmanıza sebep olur.
Resim yapmak (ki yapmak yanlış bir kullanımdır) güzeldir , kafenin tuvaletlerine sevdiğiniz yazıları asmak da güzeldir, kafede etkinlik yapmak durumunda olup yapmamak o etkinliklerin spontene gelişimini uzaktan izlemek güzel değil gibi görünen içten içe güzellerdendir. Whitney Houstan ve Kibariye yi loopa alıp dön babam dön döndüren hiç görmediğiniz ama hep duyduğunuz üst komşunuzuz şarkıcıyı tanımakta zorlanacağınız kadar yüksek seste şarkıya eşlik (eşlik?) etmesi ilk günler ki adrenalini vermiyorsa lavobaya almam gereken naftalini en kısa sürede bana hatırlatın olur mu?
Yağmur kardeşini gezdiriyor ve bir saat içinde kafeye geliyormuş bu ne demek okeye sadece üçüncü ve dördüncü kaldı demek evet evet, Yasemiiiiiinnnn, Eriiiiiinççççççççççççççç aranır ve bu gün de kurtarılır gerçekten "bu" yu neden ayrı yazdım bilmiyorum..
Kuru poğaça denilen bir kavram var ki bu dadından yenmez bir şey, hiç yiyemediğim olmasa da (harbi neden böyle demişler tadından yenmez, sanırsın kötü bir şey söylüyor neyse) son bir iki üç yedi gündür ümit pastanesini itinayla arayıp üç adet peynirli kuru poğaça diyorum. Diğer poğaçadan farkı yani kuru nun olayı milföy hamuruyla yapılmasıdır. ( az önce mesajlaştığım bir kişinin mesajının cevabına ya da az önce bir mesaja cevap olarak yazdığım cümlenin sonuna ";)" smileyi koydum ki yüzyıl olmuş koymayalı bunu hatırlayıp vay arkadaş dedim) Sonuç kuru poğaça güzeldir. Peynirlisi daha güzeldir. Üzgünüm ama tadından da yenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder